מהות ויז'ואל טוב

 

מהות ויז'ואל טוב

 

עשה ואל תעשה בדרך לויז'ואל טוב

  • אם יש משהו מיותר, בעודף, או לא נחוץ – פשוט להוריד,
    ואם המודעה תהיה לא מובנת בלעדיו – אז להחזיר.
    למשל, אם לא צריך כותרת בתמונה, משמע הקריאייטיב טוב מספיק.
  • לא מציגים איברים חתוכים כמו למשל חצי גוף, או פלג גוף עליון/ תחתון חתוך – כדי למנוע מהצופה להרגיש לא בנוח.
  • לא כותבים במילים את מה שמציגים באימג', למשל מציגים בסרט שוטר רודף אחרי גנב.
    כך למשל לא כותבים 'שוטר רודף אחרי גנב'. החוק הזה נקרא גם חוק 'בית ולחם' – אם מציגים בית ולחם לא צריך לכתוב כותרת 'בית ולחם'.
  • לא מנתחים מודעה בחלקים. אם זה עובד – אז מסתכלים על הכל ביחד.
  • במודעה בעברית הקריאה מתחילה מימין לשמאל, ולכן את הלוגו יש למקם בסוף מסלול הקריאה – בצד שמאל.
  • שוק – או שיק?: אם רוצים מודעה שצועקת אז הלוגו והעיצוב יכול להיות גדול, אין בעיה,
    אבל אם רוצים נוכחות בסטייל אז הלוגו צריך להיות יותר קטן.
  • 'טריק' של 'צל' – למשל, מציגים אימג' של משהו עם צל שמציג מסר מוחשי, כמו סאב טקסט בטקסט, או למשל פרסומת של לגו עם צל של מטוס, המבוגרים רואים לגו והילדים רואים מטוס (או להיפך).
  • אפקט ה'WOW' – מציגים משהו מושלם שמשאיר אותך בתדהמה, מושך תשומת לב
    סיכום: אין מה לעשות, כשמגישים את המסר עטוף בויז'ואל חזק זה מושך תשומת לב.

וכמו שאמר מעצב העל מילטון גלזר: "אם צריך להסביר את זה (משמע) זה לא עובד",
וזה בעצם כל התורה על רגל אחת – מהות הויז'ואל של מודעה

אז מה הויז'ואל שלך?

רוצה שאתאים לאתר שלך קידום ותוכן בתפירה אישית?

צרו קשר. בואו נדבר עליכם.
ת'קשרו אליי 058-7229777 אפשר גם בדוא"ל
CONTENT WING – קידום אתרים & קופירייטינג בתיבול תוכן שיווקי