5 טעויות נפוצות בשימוש בחתימה אלקטרונית – ואצלך?

היום דוא”ל זה כלי אידיאלי לפרסום עצמי  –
במיוחד כשזה משולב עם ניוזלטרים, מאמרים שלך, הפניות לבלוג, והכל מתווסף למע’ הדואר בצורה אוטומטית
(וגם הופך להיות לינק לאתר שלך כי גוגל מאנדקסים גם את הדואר שלך).

בכלל, היום כל התכנים מתורגמים מייד למידע שניתן להפצה מיידית.
זו הסיבה שחתימה אלק’ שמתלבשת על תכתובת דואר זה כלי פרסומי פצצתי – זה נשלח לתיבת הדואר של הלקוח שלך בלי מאמץ שיווקי מצידך.img_7927-medium
אז למה לא לעשות את זה כמו שצריך? הנה כמה טעויות טיפוסיות:

  1. כותרת לא מושכת, אין קופירייטינג או סלוגן מושכים.
    כדי להבטיח שהמייל ייפתח כדאי לשלוח קובץ מושך, מסקרן, עם כותרת יצירתית,
    זוהי הזדמנות פז לשיווק עצמי ולהישאר בזכרון של הגולש – נצלו אותה!
  2. טעות נפוצה: לפרסם את כל דרכי ההתקשרות.
    זה מאוד מפתה להכניס את כל סוגי ההתקשרות לחתימה הדיגיטלית: גם טל’ רב קווי כולל שלוחות, כתובות מיילים,
    כתובות אתרים, לכלול מספר כפתורי שיתוף ברשתות החברתיות, כל דבר אפשרי, העיקר, ליצור קשר בכל מחיר.
    יותר מדי מידע איך להתקשר איתך יוצר רושם של ייאוש, פאניקה, לא של שליטה במרחב הזמן והסייבר שלך.
  3. טעות נוספת בשימוש בחתימה דיגיטלית:
    לא הגיוני להכניס כתובת פיזית לתוך פרטי החתימה, בייחוד אם מדובר בעסק שלא מקבל קהל.
    אגב, אותה טעות עושים גם עסקים קטנים שבכלל לא מקבלים קהל, אבל דואגים לנוכחות ב-GOOGLE PLACES.
    אז מה עושים? צריך לתת דרך אחת או שתיים ליצירת קשר, לא יותר. אפשר להוסיף משפט שמסביר איזה מהדרכים הדיגיטליות עדיפה בעיניך.
    האמת היא שככל שתציעו יותר אפשרויות להתקשרות, כך סביר יותר שרובן לא יהיו בשימוש.

    טעויות נפוצות בשימוש בחתימה אלקטרונית
    טעויות נפוצות בשימוש בחתימה אלקטרונית
  4. חלק מהחתימות האלקטרוניות כוללות שילוב תמונה, אבל מה לעשות שלחלק מכריע מתוכנות המיילים יש יישום שחוסם הצגת תמונות, לא חבל?
    זה פשוט ייחסם. ולכן, אל תשתמשו רק בתמונה כחתימה דיגיטלית.
    אם בכל זאת רוצים תמונה בחתימה האלקטרונית, אז צריך להכניס תיאור תמונה (alt text).
    אין דבר יותר גרוע מלשלוח מייל מושקע עם חתימה דיגיטלית שנחסם ולא נפתח! הדרך הנכונה היא תמונה בנוסף לטקסט, או טקסט בנפרד בלי תמונה.
  5. טעות נוספת: לכלול בחתימה דיגיטלית מידע לא רלבנטי.
    נניח לדוגמא, שלחת טקסט עם חתימה שמופיעה בו הפנייה לבלוג לא מעודכן במידע חדש.
    או הפנייה לאתר שלא עודכן זמן רב – זה כמו להכניס לעצמך גול עצמי שגורם לחוסר ענין במה ששלחת.

סופו של דבר, דואר אלקטרוני זה ערוץ שיווקי נוסף – חבל לפספס את זה! אנחנו עידן של קלות הפצה אז קדימה, קפוץ על הרכבת 

 

רוצה שאתאים לאתר שלך קידום ותוכן בתפירה אישית?


צרו קשר. בואו נדבר עליכם.
ת’קשרו אליי 058-7229777 אפשר גם בדוא”ל
CONTENT WING – קידום אתרים & קופירייטינג בתיבול תוכן שיווקי