תוכן משוכפל או מקורי ?

תוכן משוכפל או מקורי

בואו נודה על האמת: באינטרנט יש מלא תוכן משוכפל !
טונות תוכן משוכפל !
למעשה, כרבע מהתוכן באינטרנט הוא כפול. איך זה קורה? חלק מהמקרים נוצרים במתכוון וחלק לא.קחו למשל מקרה של פוסט שמפורסם במספר אתרים שונים. וחוץ מזה, הפוסט מתפרסם גם באתר המקור, ומופיע שם מספר פעמים.
כך גם עם מדריכים וספרים מקצועיים שמדברים על אותו נושא.
כלומר, מנועי החיפוש מקבלים שיקוף של כפילות תוכן. אבל רק כשמדובר בתוכן spam מנועי החיפוש מענישים את האתר/דף ….

המקרה הכי נפוץ של שכפול תוכן הוא מה שמוגדר תוכן כפול,
כמו במקרה שפוסט מתוייג במספר נושאים, משמע ניתן להגיע לפוסט הזה מכמה מקומות.
מנועי החיפוש רואים כל קישור כדף עצמאי ולא ניתן לקבוע איזה מהדפים משמש המקור שצריך לאנדקס.

ואיך יבחין מנוע החיפוש מה טקסט המקור?

בשביל לעשות קצת ‘סדר’ ברשת, דאגו לעדכן את מנועי החיפוש לזהות כפילות תוכן, וגם כדי לתת קרדיט (ולצ’פר, בקטנה על מקוריות),
הוסיפו תגית לתגיות ה meta. התגית שנוספה נועדה לסמן למנוע החיפוש את כתובת המקור ( absolute URL address) של הדף, כך שניגשים אל הדף ממקומות
שונים ישנה הצבעה אל כתובת המקור בצורה זו: (ניתן לקרא על ) שם התגית הוא “rel=“canonical” שמתוספת לקישור

איך מזהים תוכן משוכפל ומה הטיפול?

מנועי החיפוש מחפשים משפטים או קטעים שלמים של תוכן זהה, באותו אתר או באתרים חיצונים.
רק כאשר תוכן כזה יימצא יתוייג כתוכל כפול ומנועי החיפוש יאגדו אותו במשותף ויציגו רק את המקרה אחד מהמופעים של התוכן.

הנה מספר כלים לאיתור לקבוע אד כמה התוכן שהעלתם לאתר הוא מקורי או משוכפל

copyscape ,hivedigital ,siteliner

ומה אומר הגורו של GOOGLE מט כץ?

מקורות נוספים:
Google Duplicate content

רוצה שאתאים לאתר שלך קידום ותוכן בתפירה אישית?


צרו קשר. בואו נדבר עליכם.
ת’קשרו אליי 058-7229777 אפשר גם בדוא”ל
CONTENT WING – קידום אתרים & קופירייטינג בתיבול תוכן שיווקי