10 רעיונות פשוטים
לכתיבת תוכן באתר שלך ללא מאמץ:

כתיבת תוכן ללא מאמץ

רוצה תוכן חדש באתר אבל אין לך רעיונות בשלוף? הנה כמה רעיונות פשוטים לכתיבת תוכן ללא מאמץ:

האתר שלך זה נכס, פשוטו כמשמעו, נכס דיגיטלי שדורש תחזוקה – תוכן שיווקי שמגדיל מכירות ועד תוכן שגוגל מעוניינת לקרוא (ממתי ‘גוגל’ בלשון נקבה? אהה … את הסוד הזה גיליתי במקרה, אפשר לקרוא ב-‘גוגל שמה ליפסטיק‘ ).
כי אם רוצים לקרוץ לאנשים להגיע אליך לאתר ולגרום להם להישאר, חוץ מהניראות צריך תוכן מענין ומתחדש (כי גם גוגל משתעממת לפעמים ..)

בכתיבת תוכן, כל החוכמה היא לזהות את קהל המטרה שלך ולכוון אליו בכתיבה – אז הנה, בבקשה 10 רעיונות לכתיבה ללא מאמץ:

  1. יש לך סיפור מכירות שתמיד מושך ותופס אנשים? סיפור ייחודי איך המוצר/השירות שלך עזר למישהו?
    סוג של ‘אביר על הסוס הלבן’? או אולי סיפור אבירות מסוג של ‘עמי ותמי’, איך המוצר שלך סייע להתגבר על כוחות הרשע? האתר שלך זה בדיוק המקום המתאים לכאלה סיפורים, והרי לך סיפור טוב בלי מאמץ ששווה לשתף באתר שלך! אז בבקשה, אפשר להרגיש בנוח ולספר – זה בסדר, זה לא עבירה על החוק לספר שהמוצר שלך מעולה.
  2. צברת כבר כמה טיפים לשיתוף ברשת? מצוין, אפשר לאגד אותם למאמר עם תמונה (כמו אריזת מתנה יפה..) והרי לך פוסט חדש בלי מאמץ מיוחד.
  3. מכיר את החששות של הלקוחות שלך? מעולה! אפשר לאגד אותם למאמר/פוסט שיווקי? אז למה לחכות..
  4. מתי יצא לך לשמוע קצת קיטורים (של לקוחות, לא של בני הבית)? אפשר להיכנס לפורום מתאים בנושא השירות/המוצר שלך ולקבל רעיונות אותנטיים שאפשר לכתוב עליהם ולפרסם באתר שלך.
  5. מכירים את הסיפור שמתחיל ב “מכירים את הבדיחה/הסיפור על” .. לתת סיפור אישי ומצחיק או להקשיב למערכונים מצחיקים (יכול להיות פתיח טוב למאמר נוסח: מכירים את הבדיחה… WORKS LIKE A CHARM).
  6. להיכנס ל-TED נותן מלא רעיונות.
  7.  גוגל טרנדס  – נותן ניטור של רעיון/ביקוש למילות מפתח (כי מה שווה רעיון גדול אם אין לו דורש?)
  8. להקשיב לשיחות של אנשי מכירות עם לקוחות.
  9. להשתמש במנגנון ההשלמה האוטומטי של גוגל – למשל להכניס רק התחלה של מילה/רעיון ומנגנון ההשלמה מייד ייתן לך השלמה במנוע חיפוש ואז אפשר להבין מה החיפוש המבוקש ולכוון לשם.
  10. טיפ מעולם הקידום: לכתוב על נושא שהוא המשך טבעי לתוכן שכבר פרסמת באתר שלך, ואז מעלים גם קישור פנימי, וככה יוצרים קישורים פנימיים לתוכן – כמו שכתבתי פוסט על גוגל (וציינתי עם לינק שגוגל היא בלשון נקבה “גוגל שמה ליפסטיק“)

    – נכון מענין?

    ואם בכל זאת לא מצליחים לכתוב, תמיד אפשר לפנות אליי, יש לי עוד מלא רעיונות לכתיבה,

    אז שיהיה רק דבש… והרבה 🙂

    פשוט ליצור איתי קשר….. יהיה מענין 

    רוצה שאתאים לאתר שלך קידום ותוכן בתפירה אישית?