DANCE WITH ME SEO
קידום אתרים

נמאס לך שבקושי מגיעים אליך לאתר?
עוד פעם האתר שלך בעמודים הפנימיים בחיפוש של גוגל?
ולמה לעזאזל לקוחות לא מוצאים אותך באינטרנט?
אם ענית 'כן' על כל השאלות אז בטח שמעת על קידום אתרים ….
כי כדי להתנהל בכללים של גוגל ועולם הדיגיטל …. צריך קידום, כתיבה, חידוש, דווקא לשים לב לפרטים שמפריעים …
אוקיי, ואיך קידום אתרים עושה שינוי?

אין ברירה, קידום אתרים צריך כל הזמן, כי האינטרנט זו סביבה שמשתנה.
טכניקות קידום אתרים עובדות על שיפור הנראות הדיגיטלית שלך בעיניים של גוגל, שיפור המיקום בדף תוצאות החיפוש של גוגל, שיפור הנראות לגולשים שלך, לרוכשים ובעצם לכולם.

אפשר כבר להודות: כל חברה ועסק באינטרנט מקדמים את עצמם בדף תוצאות החיפוש, כדי שיגיעו וימצאו אותך בקלות.
פעולות קידום עושים לאורך זמן כדי לראות תוצאות, בטיפטופים, לא ב"זבנג וגמרנו".
 קידום אתרים באינטרנט ישפר את המיקום שלך בתוצאות החיפוש, לקבל מיקום טוב (לא ביציע בעמוד פנימי בחיפושים), כדי שיעזור לקהל שלך למצוא אותך, ולא במקרה.
חלק מפעולות הקידום אתרים ושיווק באינטרנט נוגע גם לתוכן –
לסייע לעסקים קטנים דרך חידוד, מיקוד ודיוק כתיבת התוכן, הדגשה ופיזור נכון של מילות המפתח, הוספת מידע על המוצר שלך, עליך וכל דבר מעורר אמון, אמינות וענין, הדגשת מילות המפתח שמובילות אליך.

 

מחקר מילות מפתח:

אחרי כל ההשקעה שלך באתר, תוכן, תמונות, שיווק, בסוף כולם מגיעים למתחרה ?
למה ?
החלק הכי חשוב ברשת האינטרנט, ובאתר שלך בפרט אלו מילות המפתח!
המתחרים שלך כבר השקיעו במחקר מילות מפתח. איך אני יודעת?
כי אצלם יש תנועת גולשים רלבנטיים שחיפשו בדיוק אותם

ומהן מילות המפתח של העסק שלך?

ספידי דו"ח אופטימיזציה מבנה

האתר שלך איטי?
לא מצליחים למצוא אותך ברשת?
יש לך מושג אם האתר שלך בנוי טוב?
כדאי לדעת: אם השלד והקוד של האתר בנויים לא טוב זה מפריע לגוגל… ואיך יודעים איפה לתקן? אהמ…
ספידי דו"ח אופטימיזציה זהו דו"ח בזק שמראה בפינצטה בדיוק איפה לתקן באתר שלך,
כי כדי שהאתר שלך יעלה מהר צריך פותחן סתימות מתאים, כמו אינסטלטור ברשת!
אז איך זה עובד?
ספידי דו"ח אופטימיזציה מציג כשלים מידיים בקריאת האתר,
הדו"ח כולל ניתוח מבנה האתר וחסמים (כשלים בקריאת דפים, כשלים בניווט בתוך האתר, פינות נסתרות שגוגל לא מצליח להגיע, יצירת מפה ועדכון גוגל)
– על בסיס הדו"ח הזה אפשר יהיה לפתוח את הסתימות המיידיות שבולמות את גוגל מלקרוא את האתר שלך ולהציגו בשאלות חיפוש

אני רוצה לשפר תוצאות, תן לי דו"ח

החמישייה הפותחת - MIGHTY FIVE

כתיבת תוכן מלוטשת לחמשת העמודים הכי חשובים אצלך באתר
רוצה לחדש תכנים ולחדד מסרים? להיות יותר מכירתי? לתת לגולשים סיבה לחקור את האתר? תוספת ענין? אולי תוספת פלפל? להניע את רפלקס הקנייה? 
ה"החמישייה הפותחת" בדיוק בשבילך – כתיבה שיווקית של חמשת העמודים הכי חשובים באתר שלך, כמו טיפול מפנק

כן, אני רוצה לחדד מסרים באתר שלי

כתיבת תוכן

 

התוצאה של קידום אתרים : להיות ידידותי עם גוגל

והפירוש המעשי: לשפר מיקום בדף תוצאות של גוגל, להיות גבוה יותר בשאילתת חיפוש
כי קידום אתרים זה מעין ריקוד: הקידום עוזר לגוגל לפענח ולקרוא את האתר שלך מהר ובלי עיכובים, לאנדקס את האתר בקלות, לעלות מהר בתשובה לחיפוש בגוגל.

אני מציעה לך מספר מוצרי קידום שמתאימים בדיוק לצרכים ותקציב של עסק קטן, כדי לשפר את הנוכחות והבולטות הדיגיטלית שלך. זהו "קידום אתרים אורגני", כלומר טבעי (להבדיל מפרסום ממומן שהוא בתשלום וקצוב בזמן).

מי שיודע מתי להילחם ומתי לא להילחם, הוא המנצח
סון טסו, אומנות המלחמה

איך יודעים מה מילות המפתח המתאימות לאתר שלי ?

בשביל זה אני עורכת מחקר מילות מפתח,
כדי לאתר את המילים הכי שימושיות לעסק שלך,
איזה מילים משתמשים המתחרים, איזה צירופי מילים
מביא תנועת גולשים איכותית בהתאמה גבוהה לקהל שלך.

זה כמו רייטינג: גוגל נותנת ניקוד גבוה לתוכן איכותי ומעניין, תוכן מתחדש ומושקע,
כי בעיני גוגל זה מעורר אמון שהאתר מתוחזק ומושקע (האין כולנו כך? )

עבודת הקידום – זה לא "זבנג וגמרנו" ?
עבודת הקידום מאוד מדויקת ומדודה, צריכה להיעשות בטפטופים,
אורכת זמן על פני תקופה ארוכה, דורשת סבלנות רבה,
אין מדובר ב"זבנג וגמרנו" אלא חייבת להיראות לגמרי טבעית ולא מלאכותית,
ולהתפרס על פני פרק זמן ארוך ככל האפשר כדי לראות תוצאות.

מה משמעות ביקור גוגל?
בעצם, למה להיות מוטרדת מביקור גוגל באתר?

ראשית, חשוב שגוגל תבקר ותקרא את האתר שלך, תמפה אותו (כן, גוגל מכינה מפות), תאנדקס ותציג את תוכן האתר בתשובה לחיפוש מתאים.
שנית, חשוב שגוגל תבקר אחת לעשרה ימים בערך, ולא ביקור אחת לכמה חודשים.
אם האתר מעניין את גוגל, אז תציג אותו גבוה בתוצאות חיפוש.
איך לענין את גוגל? פשוט מאוד, בתוכן מתחדש כי גם גוגל לפעמים משתעממת