
על מה חולמים בלילה אנשי קידום אתרים?
על מה חולמים בלילה אנשי קידום אתרים?
עוד לילה לא שקט. רגע, מה קורה באתר של ……
ועוד לא קראתי את הבלוג של ……
(שמעתי מישהו אומר משהו על FOMO. ד"ר יש לזה תרופה? )
קודם כל: בואו נעשה קצת סדר – מה קורה איפה:
קבלו רשימת אתרים (קטנה) חלקית שכדאי לעקוב אחריהם:

פתאום כולנו חברתיים
פתאום כולנו חברתיים,
אחרת, איך ידעו עליך? איך ידעו על המקצועיות שלך?
הרעיון פשוט: לבנות לעצמך פרופיל מקצועי ברשתות החברתיות, כלומר, לצאת מאזור הנוחות שלך ולהציג את עצמך בצורה מחמיאה – זה טוב לקידום שלך והעסק שלך.
אח"כ אפשר לבנות את הקהל שלך ע"י כתיבת מאמרים ויצירת נוכחות ברשת עם לינקים אליך.

תוכן משוכפל או מקורי ?
בואו נודה על האמת: ברשת האינטרנט כולה יש מלא תוכן משוכפל ! , ובנוסף יש הרבה מיתוסים על התיחסות מנועי החיפוש לתוכן משוכפל.
למעשה כרבע מהתוכן באינטרנט הוא כפול,חלק מהמקרים נוצרים במודע וחלק לא במודע ע"י בעלי אתרים,

למה צריך תג קנוני (Canonical Tag)?
למה צריך Canonical Tag?
תוכן שמופיע באתר במספר דפים שונים ולפעמים אותו הדף מופיע במספר צורות מאובחן ומתויג ע"י מנועי החיפוש כתוכן משוכפל,
לעיתים קרובות ניתן להגיע לדף ע"י מספר שונה של כתובות ומנוע החיפוש מתיחס גם כן לדף כתוכן משוכפל לדוגמה:

דחיסת נתונים ושיפור מהירות של האתר שלך
למה לי דחיסת נתונים? מזה בכלל?
..
דחיסת נתונים תקל על השרת להעלות את האתר מהר יותר ואז כולם ירוויחו: גם הגולשים לא מאבדים סבלנות ונוטשים, גם גוגל מוסיפה לאתר שלך V ענק בשיקלול נתוני האתר בדירוג, וגם לך יעשה קצת נחת לראות את האתר שלך עולה מהר.