הולכים לעשות קצת סדר בראש:

  • ולמה צריך קידום?
    מאוד פשוט: זה חלק מה-ד.נ.א של אתרים באינטרנט. מייד אסביר: 
    לא מספיק להעלות אתר ברשת, אלא גם צריך שהאתר יהיה מותאם למנועי החיפוש (אחרת לא ימצאו אותך).
    ופה נכנס לתמונה עבודת הקידום: כדי להתמקם יותר גבוה בתוצאות החיפוש, צריך שימצאו אותך.
    חשוב שתהיה תנועה של מבקרים לאתר כדי לקבל מגוגל ניקוד גבוה (משהו כמו רייטינג דיגיטלי).
    הבעיה של אתרים ברשת היא המיקום בתוצאות החיפוש בגוגל.
    למה גוגל שם אותי בעמוד 3 למשל בדף תוצאות החיפוש, ואת המתחרים שלי בעמוד הראשון בתוצאות חיפוש ?
    בעיה נוספת: למה הקהל הטבעי שלי לא מגיע לאתר שלי?הפתרון הוא משולב בעולם הדיגיטלי של מנועי החיפוש:

    כדי להופיע במיקום גבוה בתוצאות של גוגל צריך לעשות אתר ידידותי לגוגל (תמצית הקידום אתרים)
    כדי למשוך את הקהל שלך, צריך תוכן שיווקי שמתאים למה שהלקוחות שלך מחפשים.

    יש הרבה מה לעשות בעולם הדיגיטלי: התחושה של חוסר שליטה על תוצאות החיפוש של גוגל נפתרת באמצעות קידום אתרים אורגני (כלומר טבעי), שישפר את המיקום, וכמובן שתוכן מעניין באתר שלך ימשוך את הקהל המתאים.

    בסופו של יום – התוכן הוא הכלי הכי חזק למשיכת קהל אלייך לאתר, גם גוגל מבינה שכך עובד הפרסום המודרני היום.

  • קידום האתר הוא חלק מה-ד.נ.א.שלו. לא מספיק להעלות אתר ברשת, אלא האתר צריך להיות מותאם לעבודת מנועי החיפוש, אחרת לא ימצאו את האתר שלך בתוצאות החיפוש.
    הקידום עוזר לאתר להתמקם יותר גבוה בתוצאות החיפוש, וכך ימצאו אותך בחיפוש.
    חשוב שתהיה תנועה של מבקרים לאתר כדי לקבל מגוגל ניקוד גבוה (משהו כמו רייטינג דיגיטלי).

    בסופו של דבר, קידום האתר הוא חלק מהתחזוקה שלו, כמו להכניס רכב למוסך.
    לא לעשות קידום לאתר, ידחוק את האתר שלך למקומות שוליים ופנימיים בתוצאות החיפוש, ואז מי יגיע לחפש אותך ?
    קידום האתר יעזור לך לקבל תוצאות עסקיות וגם לשערך אותם.

    ומה לגבי התוכן ? גם כאן צריך להחליט אם קודם נותנים לאתר הנשמה מיידית ("החמישייה הפותחת" חמשת העמודים הכי חשובים באתר) או שעבודת הקידום כוללת תחזוקה שוטפת של התוכן לאורך זמן.)

    הרי אף אחד, גם לא גוגל, מתעניינים באתר נטוש מוזנח וזנוח.

  • גוגל (מנוע החיפוש הכי פופולארי בארץ) משקלל למעלה מ-200 פרמטרים באלגוריתם שנותן תוצאות לשאילתות חיפוש.

    בין הפרמטרים המובילים את הדירוג, היה ונשאר התוכן. אתר מוזנח, עם תוכן ישן, לא מענין, תוכן דל, או תוכן לא רלבנטי ללא דורש – אתר כזה מאותת לגוגל כי זהו אתר נטוש, זנוח, כמו איזה קבר דיגיטלי.
    אתר כזה לא מלהיב ואינו מעניין במיוחד, לא את הגולשים וגם לא את גוגל.

    בגלל זה כדאי שיהיה לך אתר עדכני, מתחדש ותוסס. שיקבל רייטינג דיגיטלי גבוה (את מוזמנת לקרוא: "גוגל שמה ליפסטיק" על סודות הטיפוח של גוגל)

  • ההשקעה בתוכן איכותי זוהי השקעה הראשונה שמחזירה את עצמה:
    תוכן איכותי ימשוך אלייך את מי שהתכוונת אליו שיתעניין במוצר/שירות שלך.
    התוכן הוא הלב של העסק, כאילו נתת למוצר לדבר, כאילו עשית קריאת מחשבות ללקוחות שלך – דרך התוכן תוכלי להסביר על המוצר / השירות שלך, להפנות את הזרקור בדיוק לקהל שלך שהתכוונת אליו, כמו מגנט.

    גוגל, מעין "האח הגדול", שופט את התוכן שלך מאוד בחומרה: האם התוכן מעניין?
    האם התוכן מתחדש? האם התוכן נותר זהה – קופא על השמרים לאורך זמן?
    האם התוכן זוכה לשיתוף מצד הקוראים ? האם התוכן מקורי או מועתק ?
    כל אלה משפיעים על הניקוד שיקבל האתר, ועד כמה גוגל תציג את האתר גבוה בתוצאות החיפוש.

  • SEO פירושו Search Engine Optimization שהם אוסף שיטות לקידום האתר במנועי החיפוש ובראשם Google.
    גוגל סורקת את האינטרנט באמצעות רובוטים שממפים את האתרים קוראים ומפענחים.

    GOOGLE בעצם לא קוראת עברית ולכן צריך לעזור לרובוטים של גוגל לאנדקס את האתר שלך בקלות:
    פעולה זו נעשית באמצעות שימוש במילות מפתח באתר, פתיחה של חסמים בקוד של האתר כדי לאפשר זרימה של תנועת הרובוטים,
    כותרות דפים, תיאורי מטא (תיאור של תוצאות החיפוש של גוגל בכותרת עמוד), בדיקת פרופיל קישורים פנימי וחיצוני,
    מהירות טעינת הדף ותיקון עיכובים, ניתוח תנועת גולשים באתר וחיזוק דפים לא פופולריים.

    SEO עוזר לגוגל לקרוא את האתר שלך ולתת ניקוד ובולטות בתוצאות חיפוש, שזה חלק מעבודת של הקידום אתרים.

    המשוואה פשוטה: גוגל דורש אתר מתוחזק, בלי קישורים שבורים, עם קוד אתר מפוענח וקריא, ובעיקר,
    תוכן מתחדש ודינמי כדי לקבל ניקוד גבוה, שמתורגם לבולטות בתוצאות חיפוש.

    כמעט כל עסק משקיע בשירותי קידום אתרים (SEO) במנועי החיפוש.

    כך עובד הפרסום המודרני היום.

  • ההבדל בין קידום ממומן ואורגני: בקידום ממומן זה פרסום נקודתי ישיר עם מגבלת זמן.
    התשלום ייעשה עבור הקלקה ולא עבור חשיפה, ורק עבור מילות החיפוש שהוגדרו.
    גם אין שום וודאות איך גוגל ימקם את המודעה שלך, אפילו שזה בתשלום.
    קידום אורגני מבטיח נראות טובה למנוע החיפוש שייתן חשיפה, שיציג את האתר שלך גבוה בתוצאות החיפוש.

  • מה משמעות ביקור גוגל באתר שלך?
    למה להיות מוטרדת מביקור גוגל באתר?

    -ראשית, חשוב שגוגל יבקר ויקרא את האתר שלך, ימפה אותו (כן, גוגל מכינה מפות),
    יאנדקס ויציג את תוכן האתר בתשובה לחיפוש מתאים.
    -שנית, חשוב שגוגל יבקר אחת לעשרה ימים בערך, ולא ביקור אחת לכמה חודשים,
    כי אז המשמעות שהאתר לא מעניין במיוחד את גוגל, ולכן גם לא יציג את האתר גבוה בתוצאות חיפוש.

    אז מה הפתרון? תוכן חדש ומתחדש (כי גם גוגל מישתעממת לפעמים )

  • האינטרנט זה כמו רשת מסועפת של צינורות תת קרקעיים שהמיפוי שלהם נעשה ע"י עכבישים דיגיטליים, והמפתחות לצמתים זה ה"מילות מפתח".
    העכבישים סורקים את האתר, מפענחים את הקוד ויוצרים מפה שנשלחת למרתפי מאגר המידע האימתני של גוגל. כל חיפוש באינטרנט הוא בעצם חיפוש במרתפי המידע העצומים של גוגל, שמארגנת את ספרייה המידע כמו אינדקס. זו ספרייה עצומת מימדים, דינמית, שכל הזמן משתנה (כי האינטרנט כל הזמן גודל). כל האינטרנט מתנהל לפי טקסט (מילות מפתח, כותרות, תיאורים) ונסרק כל הזמן.
    רוצה לייצר יתרון לאתר שלך? תוכן חדש והתאמת האתר לגוגל (SEO) נותן את התשובה המוחצת להופיע גבוה בתוצאות החיפוש

  • אם את רוצה למשך אלייך את הקהל הטבעי שלך, להתעניין, לרכוש מוצרים – כתיבה שיווקית זה המענה. זו בעצם כתיבה שמיועדת למכור.
    כי בסופו של דבר, התוכן הוא הכלי הכי חזק באינטרנט: מכירות, למשיכת קהל אלייך לאתר, הגדלת הכנסות מהאתר, הגדלת תנועת מבקרים, משיכת גוגל לבוא לבקר, קבלת ניקוד גבוה לאתר שלך ומיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

  • מנוע החיפוש של גוגל מנוהל ע"י אלגוריתם שמשקלל מאות מדדים כדי לתת תוצאות מדוייקות לבקשת חיפוש.
    בנוסף, גוגל מסנן ובונה מידרג על סמך המדדים של מנוע החיפוש, ביניהם המדד המוביל "מילות מפתח". על סמך שיקלול המדדים גוגל מחליט איך להציג את תוצאות החיפוש.
    עבודת ה-SEO נועדה להנגיש ולקדם את הדפים של האתר במידרג של גוגל,
    וכך מקודם האתר כולו ומופיע גבוה בדף תוצאות החיפוש